Kerst - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Kerst - Reisverslag uit Tamarindo, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Kerst

Door: Roos

24 December 2006 | Costa Rica, Tamarindo

Iedereen bedankt voor alle leuke berichtjes. Leuk dat jullie mijn website in de gaten houden! Ik wens iedereen een fijne kerst en alvast een gelukkig 2007!

Hier in Tamarindo is het rustig. Nog steeds pijn en ik heb vandaag eindelijk arnica gevonden en dat smeer ik er af en toe maar op. Het moet een zware kneuzing zijn of evt een breuk ergens. Een ribbreuk zou je wel moeten voelen maar ik weet natuurlijk niet HOE dat moet voelen dus dat schiet niet op. Even afwachten en evt later naar de dokter. Gisteren ben ik de hele dag in bed en in de hangmat gebleven om het wat rust te geven.
Kerst vieren doen we waarschijnlijk met een BBQ in de tuin van het hostel. Iedereen gaat er met elkaar om en we gaan samen naar het strand en uit enzo.
Schildpadjes... voorlopig niet meer nee. Misschien dat ik op een later tijdstip nog eens terug ga.

Marian... ja ik was er ook erg gecharmeerd van maar meer dan een handdoek hebben we samen niet gedeeld hahaha. Jammer! Maar genoeg leuke surfers hier..

Mam... zonde van het geld! Ik mail wel eens fotos als ik kan. Heb nu de kabel niet want die is in San Jose. Dus vooral niet betalen!

• 25 December 2006 - 19:21

Ria:

Hai Roos, je zult nu wel haast aan de bbq zitten?! Hier net het eten op, zoals gewoonlijk sober met Kerst. Hadden wel ijs met fonteintjes. Goed nieuws voor jou: als je weer teruggaat naar je "oude"werk: de treintijden zijn veranderd (busje dus ook, kwart over 7 de 1e bus en om 1 minuut over het uur de trein (scholieren hebben pech als ik het zo hoor). Nou, veel plezier nog.
    Groeten, Ria.

• 28 December 2006 - 08:30

Ria:

Hoi Roos, ik heb even een kort bericht op je e-mail geplaatst over Llink.
    Overigens...Janneke vertrekt 3 januari voor 3 weken naar NieuwZeeland, dus als je toch nog een soort wereldreis wilt maken, moet je even in San José boeken naar Nieuw Zeeland. Is wellicht even duur als wat je nu doet???... Groetjes, Ria.

• 28 December 2006 - 13:51

Ria:

Of bijv. vrijwilligerswerk in Suriname (Stichting Projecthulp Suriname) voor tijdelijk. Ticket en eten voor eigen rekening verblijf ongeveer 150 E. per maand, zie website. Is wellicht goedkoper dan wat je nu doet en je ziet nog eens een ander land. Inentingen heb je toch al. Groet, Ria.