San Carlos - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu San Carlos - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

San Carlos

Door: Roos

11 September 2007 | Panama, Panama-stad

Na een paar dagen San Jose gingen we met de bus naar Panama. Aan de grens had ik vreelijk veel gedoe. Ze wilden ineens een ticket zien, van Panama terug naar Costa Rica dus die heb ik aldaar moeten kopen. Hij was op die datum geldig dus die 25 USD krijg ik niet meer terug. Ook wilden ze geld zien, hoeveel ik mee had, waar ik van plan was te verblijven, hoe lang, etc.
Daarna meteen naar La Chorrera gegaan om Javiers familie op te zoeken. Daar 3 nachten gebleven en door gegaan naar San Carlos, aan de kust. Lekker naar het strand geweest. Nu zijn we in Panama stad. Hier is het erg warm. Gisteravond heb ik een voedselvergiftiging opgelopen. Een pizza die blijkbaar niet goed was. Ik heb er nog wat last van maar ik denk dat ik me morgen beter voel en dat we dan door kunnen naar Sta. Catalina, ook aan de kust. Al ,et al vermaken we ons wel. Na Sta. Catalina gaan we misschien nog door naar Bocas del Torro, of ander meteen door naar Costa Rica. De tijd gaat snel!

• 12 September 2007 - 07:47

Pa:

Hallo Roos, doe je voorzichtig aan daar?Pas goed op jezelf, hoor. Hopelijk valt het mee met de voedselvergiftiging.
    In elk geval nog een goede tijd daar en tot spoedig ziens!! Pa

• 12 September 2007 - 08:44

Inge:

Hoi Roos, je pa heeft gelijk hoor,dat je met voedselvergiftiging uit moet kijken.
    Volgt Redze je reisverslag ook? Hij zal wel weer jaloers op je zijn en aan vroeger terugdenken. Ja,ja, kleine meisjes owrden groot. Ik kijk uit naar je volgende verslag!!!! Groetjes en voorzichtig hè!!!!!! Inge

• 12 September 2007 - 11:03

Mirjam:

hey meis! leuk dat t je wel weer naar het zin hebt daar! jammer van de pizza!!! is het nu nog wel je favoriete hapje dan? groeten aan Javier.. (als ie nog weet wie ik ben!) have fun xx mirjam

• 12 September 2007 - 17:57

Johanna:

Hoi Roos,

Had niet in de gaten dat je weer de site bij zou houden (je zou maar 4 weken weg blijven). Maar gelukkig hou je ons toch op de hoogte! Maak je het weer spannnend! ben benieuwd naar je berichten. Maak er een leuke tijd van!

doei,johanna

• 16 September 2007 - 20:23

Marian:

Hoi Roos,

En hoe is het? Weer helemaal bekomen van de pizza? En wat een vervelend gedoe met de ticket enz. Maar zo te lezen laat je je ook nu niet uit het veld slaan, dus nog lekker genieten die laatste 2 weekjes. Het gaat snel hé die weekjes. Dus weer bij je schoonfamilie op bezoek geweest? Ook gezellig. En ik ben natuurlijk heel benieuwd hoe het straks verder gaat tussen jullie tweetjes....

Groetjes Marian

• 19 September 2007 - 05:44

Mam:

Is het nog Bocas del Torro geworden of zijn jullie toch direkt door naar Costa Rica gegaan? Ik sprak zondag in de Prinsentuin in Leeuwarden (waren we nog nooit geweest maar we hadden een uitnodiging voor een concert daar)Wies nog van de Theatertuin en zij vond het erg leuk jouw avonturen te volgen in de krant. Blijft toch wat van hangen bij de mensen, want we worden er wel vaker op aangesproken. Een ondernemend type vinden ze je allemaal.
    Nou, hopelijk regent het niet al te veel in C.R. en geniet je er nog even van. Veel liefs, mam.