Niet geslapen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Niet geslapen - Reisverslag uit San José, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Niet geslapen

Door: Roos

01 Maart 2007 | Costa Rica, San José

Vanncht nauwelijks geslapen. De vierde nacht op de grond in de tent slapen werd me echt teveel. Ik deed geen oog dicht en mijn reisgenoten waren steeds wakker en aan het rondrommelen. Dus rond 6 uur weer wakker en toen besloot ik mijn spullen maar te gaan pakken en om 7.30 de bus te nemen naar San Jose. Beetje geslapen in de bus en onderweg nog een politie controle. Rond het middaguur kwam ik hier aan en ben meteen maar gaan boodschappen doen. In de stad is net even wat meer te krijgen. Nog een mooie ketting gekocht, van tijgeroog. Grote bruine knikkers zijn het. Ik moet hem zelf in elkaar zetten maar dat vraag ik Javier wel even want die zie ik morgen weer.

• 01 Maart 2007 - 21:09

Maart:

He Rosie,
    Ben weer even achter de pc gaan zitten om je berichtjes te lezen. Ben blij dat je je zo vermaakt daar! Groetjes en een dikke kus uit Nederland!!

• 03 Maart 2007 - 20:07

Hallo Roos:

Wat een geruststellende berichtjes allemaal, lekker genieten van het mooie weer,allerlei mensen ontmoeten ( met en zonder potlood), natuur bekijken, stranden bezoeken, relaxen, drinken, chillen enz enz. Geen spannende avonturen, wekenlang geen berichten, steeds maar weer even kijken of er een berichtje van jou is... dit is wel even wat anders. Maar goed, ik kijk toch regelmatig of er weer een berichtje staat en het blijft toch leuk om je zo te volgen.

groetjes Marian

• 05 Maart 2007 - 06:07

Mam:

Hai liefje, we beginnen je érg te missen, hoor, nu je al bijna 4 maanden weg bent. En tellen de tijd af nu. Grappig dat je tijgeroog-stenen hebt gekocht; staan voor realiteitszin en het afweren van negativiteit.
    Morgenavond (Nederl. tijd) even duimen voor ons, want dan worden we uitgebreid besproken in de raadsvergadering (schade.)
    Nou, houd je taai, Roos!!
    Veel liefs van ons uit Friesland, Mam.
    P.S. Janneke zegt dat er nog plaats is op het schip voor 4 dagen Oerol; 12 mensen hebben gereserveerd, waaronder iemand uit Utrecht die wij doorgestuurd hebben en die met nog 3 mensen komt. Dus als je nog wilt.... maar je zit denk ik met het werk en kunt niet zo maar vrij krijgen?!