Nog in Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Nog in Antigua - Reisverslag uit Antigua, Guatemala van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Nog in Antigua

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg

24 Maart 2007 | Guatemala, Antigua

Ja we zijn nog in Antigua. Javier had last van zijn kies en die hebben we laten trekken. Hier alles okee verder.

Johanna, als je dit leest... gefeliciteerd! Een dochter erbij! Had helemaal niet door dat je al zo ver was in je zwangerschap! De tijd vliegt echt voorbij!

Marian, moedres en iedereen die meeleest, leuk dat jullie nog steeds kijken! Nog zo'n 5 weekjes en dan ben ik weer terug!

  • 25 Maart 2007 - 16:29

    Marian:

    Hallo Roos,
    Dus over 5 weekjes weer terug naar Nederland, tjonge de tijd vliegt om. Je bent alweer zo'n 4,5 maand op pad. Over padden gesproken, ga je op de terugreis nog langs het schildpadden project of heb je het daar wel helemaal mee gehad.

    Hier wordt het ook eindelijk lente, we hebben al een paar mooie dagen gehad. Heerlijk dat voorjaarszonnetje, al is de temperatuur nog frisjes. Maar de eerste fietsers in korte broek en T shirt heb ik al voorbij zien gaan......de optimisten. Maar goed, toch lekker het voorjaar, alles wordt weer groen, lammetjes in de wei enz. enz. Je komt in mei terug, mei is echt mijn favorietenmaand. Alles is dan heerlijk fris groen, die maand mag van mij wel tot september duren. Zoals je weet ben ik niet zo dol op een hete zomer, maar goed...........
    Ik hoop dat je nog 5 heerlijke weken krijgt en nog veel mooie en bijzondere dingen zal zien en beleven. Enjoy it!!

    groetjes Marian

  • 27 Maart 2007 - 08:32

    Pa:

    Roos, we hoorden van Tine dat ze je weer gevraagd hadden een stukje voor de krant te leveren, dus we houden het in de gaten donderdag. En zullen er weer wat vragen op de buurt en naar de bekende adressen sturen. Groeten, pa.

  • 27 Maart 2007 - 21:59

    Jan Albert:

    He wereldreiziger! Goed om te horen dat het goed met je gaat. Alles ok hier. Woon al tijd samen, werk nog hetzelfde, alleen loop ik nog veel harder!
    Veel plezier daar!!

    groetjes, Jan Albert

  • 28 Maart 2007 - 12:40

    Gerdien:

    Hoi Roos,

    Leuk om al je belevenissen te lezen, wat maak je veel spannende dingen mee en wat gaat de tijd snel, nog een paar weekjes dus, je kaart is aangekomen op de receptie hoor, geniet nog even van je laatste weken en tot gauw,
    groeten Gerdien

  • 28 Maart 2007 - 15:03

    Annie:

    Hey ROos!

    Thanks voor je kaart. Ik woon nog in mijn kamertje, waar het prima toeven is. Zelfs in hometown nijmegen nog nieuwe uitgaansadresjes ontdekt. Dus als je terug bent.... Dankjewel voor je kaartje. Leuk dat je aan mij, Annie, hebt gedacht! Ik was zo blij als een klein kind met de post. Jammer dat jij geen postadres hebt daaro. Anders had ik eens wat spannende pakketjes richting zuid amerika kunnen laten komen. Maar ik ga je als je straks weer terug bent in Nederland weer per post stalken: moehaha. Je datum van aankomst staat al in de agenda genotuleerd.

    Adios, hasta la pasta. x Annie

  • 28 Maart 2007 - 16:55

    Johanna:

    Hoi Roos,

    Bedankt voor je felicitaties!
    Ze heet Jara en is erg klein en erg mooi!
    Haar grote zus is erg blij met haar (en wij ook natuurlijk).
    Ik lees dat je bijna weer naar Holland komt. OOk wel weer fijn of niet?
    Neem je Javier mee hiernaar toe?
    Ik ben toch wel benieuwd wat jullie twee nu precies hebben met elkaar (nieuwsgierig hé?)
    Enfen we horen het wel als je weer thuis bent. Voor de rest wens ik je veel chill-plezier de laatste weekjes!
    gr. JOhanna

  • 30 Maart 2007 - 18:40

    Marian:

    Leuk dat we een kaart van je ontvingen! Zijn jullie nog steeds in Guatemala??? Is alweer een poosje geleden he, je laatste berichtje, ben benieuw waar jullie nu zijn.
    Even een vraagje van Hiltje, wat zijn precies je plannen als je weer naar Nederland komt en wanneer is dat precies. Heb je zin weer op de receptie te werken of ben je wat anders van plan? Zou je dit z.s.m. willen mailen, dit i.v.m. de roosters van mei en juni.
    Nou nog zo'n 4 weekjes relaxen en dan zit het er al weer op. Goeie reis verder en pas goed op jezelf hé!;)

    groetjes Marian

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Guatemala, Antigua

Midden- en Zuid-Amerika, Europa

Recente Reisverslagen:

05 Juli 2009

Zat-Limburg

04 Mei 2009

10 maanden lang houdbare donuts

03 Mei 2009

Moderne kunst

03 Mei 2009

Tiergarten

01 Mei 2009

Daklozen

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 69259

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 06 Oktober 2014

Basel en Herznach

19 September 2014 - 22 September 2014

Oslo

02 Augustus 2014 - 24 Augustus 2014

Finland

06 Februari 2014 - 11 Februari 2014

Rome en Vaticaan

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

New York & Brazilië

08 Mei 2013 - 15 Mei 2013

Portugal

01 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Slowakije

02 Maart 2012 - 05 Maart 2012

Letland

28 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Mongolië

20 Augustus 2009 - 25 September 2009

Chili en Paaseiland

01 September 2007 - 29 Augustus 2009

Midden- en Zuid-Amerika, Europa

Landen bezocht: