Milaan, ik kom eraan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Milaan, ik kom eraan! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Milaan, ik kom eraan!

Door: Roos

28 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Ik ben alweer bijna een maand terug van mijn 2e trip naar Midden-Amerika. Nederland wordt steeds kouder en ik kijk op tegen de winter. Die heb ik intussen 3 keer overgeslagen. Nu moet ik er dan toch aan geloven. Ik ben al een tijdje op zoek naar een leuke baan maar ik heb nog niets gevonden. Ik blijf solliciteren. Ook wat betreft reizen sta ik niet stil. Woensdag vertrek ik samen met Lien naar Milaan! Ik heb een goedkoop ticket en hostel weten te regelen. Van een low-cost carrier word ik altijd een beetje nerveus, maar ik hoor net dat er pas nog twee dronken piloten van de KLM van het vliegtuig zijn gehaald. Zo zie je maar, je weet het nooit.
Het hostel moet volgens de recensies wat ramen en hier en daar een douchekop missen. Onder de vele extra's vallen dan weer de kakkerlakken, slechte service en valse beloftes. Dit gaat een interessante trip worden. Morgen wil ik bellen met de kerk waar 's werelds beroemdste schilderij hangt: het Laatste avondmaal van Leonardo da Vinci. Zonder afspraak wordt het uren wachten.
Verder hebben we, behalve een Campari drinken op de plek waar hij bedacht is, niet veel op het programma. Het avontuur zit 'm voornamelijk in het zoeken naar het hostel, het overleven in het hostel en het overleven van de vliegreis. Verder zien we wel. Ik hou jullie op de hoogte!

• 28 Oktober 2007 - 19:27

August Ouw (Ds.):

leuk, Roosje,

maar wij hebben ook nog wat vrienden en familie in Indonesië, als je naar warme plaatsen zoekt. Zij worden dan jouw home-base.

mvg
    august

PS doe de hartelijke groeten aan jouw ouders

• 29 Oktober 2007 - 18:38

Johanna:

toch nog even een reisje maken? geniet ervan!
    tot ziens,
    Johanna

• 01 November 2007 - 14:59

Pa En Ma:

Hoi Roos, en... een goede reis gehad? En nu naar ""Het laatste Avondmaal
    ""? Veel plezier daar. Groetjes, pa en mam.