Ticket naar Panama - Reisverslag uit San José, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Ticket naar Panama - Reisverslag uit San José, Costa Rica van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Ticket naar Panama

Door: Roos

24 Januari 2007 | Costa Rica, San José

Eindelijk een busticket naar Panama weten te bemachtigen. Morgen vertrekken we en ik geloof dat het een busreis wordt van een uurtje of 15.

• 24 Januari 2007 - 07:30

Zeilsteen:

15 uur, daar ben je wel even mee onder de Panama. Goeie reis dan maarrrr

• 24 Januari 2007 - 07:41

Mam:

..... en dat op z'n Zuid-Amerikaans, tussen de manden met kippen en andere beesten, zwetende mensen, kapotte koffers etc. By the way: ik hoorde dat er weer een stuk over je komt in de Balkster Courant. Zal als het zover is, even kijken of ik er een paar kan scoren voor je trouwste fans, dus Marieken, Marian, Oma en Herman: hij zit er aan te komen. Rose: jij krijgt hem zelf op het Klif, toch? En Marian: we hebben je adres niet maar bewaren hem, o.k.? Groetjes.

• 24 Januari 2007 - 09:42

Zeilsteen:

...Ik hoorde ook dat je in de hoofdstad hele lekkere Panamakoeken kunt krijgen...(dat was echt de laatste flauwe grap...echtwaar).

• 24 Januari 2007 - 20:33

Marian:

Nou Roos ik wens je een hele mooi rit, hoop dat het wel een beetje genieten wordt tussen de kippen en zwetende mensen, maar dat moet je maar voor lief hebben, hoort natuurlijk bij de cultuur en die kan je dan natuurlijk heel goed snuiven.
    En mam, leuk als je een exemplaar voor me bewaard. Het lijkt me niet handig om hier mijn adres te vermelden, maar misschien wil je 'm bewaren, in mei komt Roos weer bij ons op het werk, dus..... Natuurlijk mag je 'm ook naar de receptie in Leeuwarden sturen......

Roos heel veel plezier en denk erom ook ik hou je in de gaten :)

groetjes Marian

• 24 Januari 2007 - 21:40

Marian:

Vrijdag a.s. gaan we met onze kinderen en kleinkinderen een weekje op wintersport, dus kan ik je even niet volgen en een berichtje sturen. Maar zodra we terug zijn zal ik je avonturen weer gaan volgen.
    Tot dan, groetjes Marian

• 25 Januari 2007 - 08:02

Mam:

En Roos, 15 uur ........ hoe doe je dat met plassen? Een gezamenlijke sessie in de bosjes? Of heel weinig drinken en dan maar hopen dat je dit weinige vocht er uit zweet......? Of toch een toilet aan boord, maar ja, als het net zo gaat als toen we naar Tsjechië gingen en de w.c. niet gebruikt mocht worden. Geen wegrestaurants daar, neem ik aan. Dus denk om slangen als je de rimboe in moet. Doei, Mam.