Copan - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Copan - Reisverslag uit Tegucigalpa, Honduras van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Copan

Door: Roos

17 Maart 2007 | Honduras, Tegucigalpa

Copan is een aardig stadje en de ruines zijn de moeite waard. Ook naar Las Sepulturas ruines geweest, even verderop. Daar waren we de enigen. Ik ben in Sta. Rosa. Lag zonet te slapen maar ben mijn kamer maar uitgegaan want nextdoor lag een wat ouder stel heftig te vrijen. Het klonk een beetje als een pornofilm maar ik weet dat er geen tv´s zijn... Ik verveel me.
Ik wilde fotos downloaden van de ruines maar mijn batterijen zijn alweer leeg dus ff wachten!

• 17 Maart 2007 - 00:34

Merijn:

Heeee Roos!
    Leuk weer wat van je te horen!Veel geluk daar toegewenst.
    Ik kijk uit naar je volgende bericht,

x Merijn

• 17 Maart 2007 - 10:47

Marian:

Hi Roos,
    Leuk weer eens andere foto's.
    Nou, mijn nieuwsgierigheid is weer helemaal bevredigd (heel stilletjes,zonder bijgeluiden). Leuk weer iets van je te lezen. Ben zeer benieuwd naar de foto's van de ruines.
    Veel plezier verder en pas goed op jezelf!!!

groetjes

• 18 Maart 2007 - 09:29

Mam:

Hai liefie. Als je je verveelt kun je toch zelf een spelletje maken? Deden jullie vroeger ook, krantenspel van stukken tekst ergens uit en dan combineren, of koop Mikado. Niet zwaar in je bagage en vast wel in een stadje ergens te krijgen. Of als je in je eentje bent: een puzzelboekje, desnoods Spaans. "Wêrom bin de wunders ût de wrâld" van Gurbe D. staat op de achtergrond. Knap dat die man niet in het Hollands zingt en voor het grote geld gaat. Hé, film Al Gore gezien, niet van geslapen vannacht, vreselijk, ook al wisten we dit 30 jaar geleden ook al vanwege de tijdschriftjes van de Kleine Aarde in Boxtel. Het viel op dat er eigenlijk alleen maar mensen van de Openbare School-kant waren, zou denken dat juist kerkelijke mensen (CDA: mens is hoeder van de aarde)zouden komen. Hopelijk schudt het mensen nu eens wakker, anders ben je wel heel stom.
    Nou, veel plezier nog onderweg en over goed 6 weken zien we je gelukkig weer. Groetjes, mam.