San Pedro Sula - Reisverslag uit San Pedro Sula, Honduras van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu San Pedro Sula - Reisverslag uit San Pedro Sula, Honduras van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

San Pedro Sula

Door: Roos

04 April 2007 | Honduras, San Pedro Sula

Vanuit Sta. Elena met de bus naar Rio Dulce. Dit ligt aan de kust van Lago de Izabal. Lekker gegeten op de 'dock of the bay'. Volgende dag door naar Puerto Cortez, een belangrijke havenstad in Honduras. Niks bijzonders maar een aangenaam verblijf. Vandaag door naar San Pedro Sula. Lekker stadsleven, hectisch. Ik vind het geweldig.

Buikpijn is over, gisteravond wel ziek. Warm, koud, warm, koud, knallende hoofdpijn. Paracetamolletje geslikt en nergens meer last van. Diarree is zo goed als over.

Blij dat we Guatemala hebben overleefd. Over het noorden van Honduras, waar we nu zitten, zijn de berichten ook niet mis. Gevaarlijke plaatsen zijn Puerto Cortez, waar we net vandaan komen, San Pedro Sula, waar we nu zitten en Tela, waar we morgen naartoe gaan. Ik denk dat het allemaal wel meevalt.

• 04 April 2007 - 13:06

Josien:

Hoi Roos,
    Fijn dat het weer iets beter met je gezondheid gaat. Wat zijn je plannen voor de laatste periode, nog een ander land bezoeken? Mooie foto's, hoeveel heb je er inmiddels al gemaakt? Veel plezier deze laatste weken toegewenst.

• 06 April 2007 - 05:01

Pa En Mam,:

Hoi Roos. Gelukkig dat die akelige buikpijn weg is nu; we zaten er wel een beetje over in.
    Prettige Paasdagen daar ook (hier wordt het heel mooi weer!!) met al die optochten die ze in die landen hebben in deze tijd van het jaar en tot over 3 1/2 week! Groetjes en liefs, Pa en Mam.

• 08 April 2007 - 10:24

Merijn:

Heee Roos!!
    Leuk weer wat van je te horen!
    Gelukkig dat het ondanks wat gezondheidsprobleempjes het toch goed met je gaat.
    Geniet ervan nog komende weken,want wat gaat die tijd zooo snel.
    Ik ga zo even "Merijn de (paas)haas" uithangen!!
    Als je in NL bent laat het me weten.
    doeg,

groetjes Merijn

• 10 April 2007 - 10:12

Marian:

Hallo Roos,

Wat denk je bij je zelf; ik zal ze weer even wakker schudden daar in Nederland, ik zoek nog even wat spannende lokaties op zo op de valreep! Gelukkig dat je buikklachten weer weg zijn,immers je weet nooit wat je allemaal oploopt in dat soort landen. Je tijd daar schiet al aardig op dus nog even volop geniete!

groetjes Marian