Laatste dagen in BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Laatste dagen in BA - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in BA

Door: Roos

Blijf op de hoogte en volg

21 September 2009 | Argentinië, Buenos Aires

Zaterdag was er een megagroot dancefeest, de South American Dance Conference. Ik wilde er graag naartoe maar kon niemand mee krijgen omdat ze allemaal naar dezelfde club wilden. Mijn kamergenote zat de hele nacht in een sexhotel met haar vlam. Hier in het hostel werd er volop gefeest maar het leek meer op een middelbare schoolfeest dan op een echt feest. Ik ben mijn bed maar in gegaan.
Zondag met de bus naar Recoletta gegaan, de begraafplaats met de huisjes, waar ook Evita begraven ligt. Daarna iets gegeten, marktje over gegaan en naar de film. Ik zag 'El Vestido', een Argentijnse film over relaties en vreemdgaan. Het was af en toe moeilijk te volgen, maar toch een mooie film. ' s Avonds terug in het hostel kreeg ik meteen bier van iedereen. Daarna met Catherine was gegeten en een milkshake met Baileys erin gedronken. Daarna geslapen en we zouden nog uit, maar om 10 uur waren we nog te moe en om 3 uur was het al te laat. Misschien ga ik vanavond. Catherine vertrekt vanavond en de meisjes uit Noorwegen ook. Boven mijn bed heb ik nu een Brazilianse vrouw die de hele nacht bezig was iedereen wakker te houden. Ik weet niet wat ze deed maar het was nogal asociaal. Ik ben nog geen Braziliaan tegen gekomen die rekening houdt met anderen.

Ik ga zo nog wat sight-see-en met Catherine en vanavond ga ik misschien naar de spring party in een van de clubs.

  • 21 September 2009 - 15:37

    Inge:

    Als dit niet open en bloot is, dan weet ik het niet meer..

    Roos, zie je snel!

  • 21 September 2009 - 15:52

    Marieken:

    Go Roos, Go Roos!
    En een baileys-milkshake: klinkt als een stukje hemel in een beker (of glas).

  • 21 September 2009 - 16:56

    Mam:

    Roos, weer een lange bustocht morgen van Buenos Aires naar Santiago... hopelijk is het een bus van het comfortabele soort.....
    Een heel goede reis al vast gewenst! En groetjes van ons allen hier, mam

  • 23 September 2009 - 06:58

    Manuela:

    He Roos, Mooie foto :d

    Ik heb jouw linkje doorgegeven aan een vriend van me, die ook zuid america wil gaan bezoeken. We hebben het uitgebreid over je gehad haha. Hij is ook vrijgezel, misschien moet ik je maar zijn hyves geven kunnen jullie samenreizen hihi (ff geintje erbij)

    Fijn dat je dingen blijft relativeren. Ik als wijze oude vrouw zeg altijd: je moet doen wat jij denkt dat goed is, ongeacht wat een ander daarvan vindt. Ik mag Paul heel graag en het doet me verdriet dat jullie 2 elkaar verdriet doen...maar soms is het nu eenmaal zo. Ik ben ervan overtuigd dat jullie beiden de liefde vinden die jullie nodig hebben en misschien is dat dan idd niet met elkaar.

    Roos blijf lekker schrijven wat je bezighoud, ik geniet er elke keer van.... Als je straks geen baan hebt, is het een idee om je verhalen eens uitgebreid op papier te zetten, misschien is er wel vraag naar.

    Knuf Manu

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Chili en Paaseiland

Recente Reisverslagen:

25 September 2009

Jeuk

22 September 2009

Mate

21 September 2009

Laatste dagen in BA

19 September 2009

Tango

17 September 2009

Buenos Aires

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 152
Totaal aantal bezoekers 69254

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 06 Oktober 2014

Basel en Herznach

19 September 2014 - 22 September 2014

Oslo

02 Augustus 2014 - 24 Augustus 2014

Finland

06 Februari 2014 - 11 Februari 2014

Rome en Vaticaan

03 Augustus 2013 - 25 Augustus 2013

New York & Brazilië

08 Mei 2013 - 15 Mei 2013

Portugal

01 Juli 2012 - 12 Juli 2012

Slowakije

02 Maart 2012 - 05 Maart 2012

Letland

28 Mei 2010 - 13 Juni 2010

Mongolië

20 Augustus 2009 - 25 September 2009

Chili en Paaseiland

01 September 2007 - 29 Augustus 2009

Midden- en Zuid-Amerika, Europa

Landen bezocht: