Nog steeds op Paaseiland - Reisverslag uit Остров Пасхи, Chili van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu Nog steeds op Paaseiland - Reisverslag uit Остров Пасхи, Chili van rosiroundtheworld - WaarBenJij.nu

Nog steeds op Paaseiland

Door: Roos

26 Augustus 2009 | Chili, Остров Пасхи

Gisteren aan het einde van de middag met Matthew en Linda naar een plek aan zee gegaan om de zon te zien onder gaan. In de supermarkt hadden we drank gehaald en chips. Daarna een bord sla gegeten bij een veel te duur restaurant bij een vrouw die ons niet aardig vond. Tsja ze zei zelf dat we de drank wel daar mochten opdrinken... misschien waren we te luidruchtig. Later verder gedronken bij het hostel. Gezellig! Alleen wat jammer dat het altijd dezelfden zijn die dingen betalen en altijd dezelfden die het meest drinken en niet meebetalen.
Vanmorgen had ik 2 nieuwe kamergenoten uit Canada. De ene leek OK, de andere leek niet sociaal vaardig. Dat wordt vast gezellig. Ik heb ze maar niet meegevraagd toen we mountainbikes gingen huren. Met Jonnan en Ruth de krater op gegaan. Binnen de eerste 5 minuten viel ik keihard op mijn kont. Ruth fietste voor mij en remde bovenop een bergje. Dus moest ik ook remmen en toen ging ik onderuit. Dit wordt een flinke blauwe plek. Na het biken een empanada gedaan en toen door naat het museum, wat klein is maar best heel aardig.
Morgen gaat Ruth weg en vandaag hebben we afscheid genomen van Linda. Vanavond gaat Jonna ook weg. Alleen Matthew is er dan nog en Ruth. Ik hoop dat er wat leuke mensen voor in de plaats komen. De film hebben we niet meer gezien. Ik moet mijn schoenen nog plakken want de zool zit los. Ik kon gelukkig lijm krijgen en allerlei advies van de locals. Hopen dat het lukt.

• 27 Augustus 2009 - 00:54

Lien:

Hey Rosie,
    Mijn reis zit er alweer op. Terug aan het werk dus, maar wel onder een stralende zon, dat verzacht de pijn wel. Toch word ik stiekem jaloers als ik jouw foto's zie. Tips van de locals gekregen he, wel: when in Rome, act like the Romans is het gezegde.

• 27 Augustus 2009 - 07:36

Josien:

Wow, wat een prachtige foto's! Keep on swinging, girl...

• 27 Augustus 2009 - 13:26

De Hele Familie:

Goh Roos, die beelden..... Als het een beetje donker is, is het wel schrikken natuurlijk. Brrrr....
    Enne .... gewoon zeggen: laten we de consumpties eerlijk delen qua kosten. En wie het meeste neemt, betaalt het meest!!!!
    Groetjes uit een ook nog steeds mooi Fryslan!

• 28 Augustus 2009 - 08:51

Ria:

Hoi hoi. Je krijgt de groeten van Symen, die zojuist weer vertrokken is. HIj heeft ook even je verslag bekeken.